Trivselträff 30 maj 2018

Onsdagen den 30 maj hade ett 50-tal medlemmar trotsat sol och värme och kommit till Seniorernas Hus för att lyssna till Nikolina Vidovic, jurist på Familjens Jurist: Hon informerade bl.a om den nya lagen beträffande framtidsfullmakt. Framförandet gjordes på ett mycket enkelt och förståeligt sätt och avlutades med en frågestund. Mycket intressanta frågor framfördes både om framtidfullmakten men även om testamenten. Efter en god kopp kaffe med hembakat, tack Lisbeth, följde ytterligare kluriga frågor, som poppat upp under kaffepausen. Nikolina svarade och klargjorde frågorna på ett proffsigt sätt. Lennart Lööw överlämnade en bukett med rosor som tack och meddelade medlemmarna, att vi har ett antal aktiviteter kvar innan vi kan ta sommaruppehåll. Se vårt vårprogram.