SmartSenior

En förmån som SPF Seniorerna Jönköpingsdistriktet har tecknat för alla föreningar i distriktet.

Information om Rabattkortet SmartSenior

OBS. Innan Du gör någon beställning läs hela denna information och SmartSeniors välkomstblad.

SPF Seniorerna Jönköpingsdistriktet har numera ett avtal med företaget SmartSenior om rabatter från olika företag.

Det kan gälla resor, hotell, produkter som glasögon, apoteksvaror m.m.

För att kunna handla med rabatter måste Du ha kortet Smartsenior och föreningens rabattkod som är "Distriktets kod SPFJON2015 "

Du får kortet kostnadsfritt genom att beställa hos SmartSenior. Kortet skickas till Dig med posten efter ca två veckor och

Du får också ett gratisnummer av medlemstidningen Extra Smart.

Gör så här:

Gå in på SmartSeniors hemsida Information om Rabattkortet SmartSeniorVälj 36 månader (rabattkoden gäller inte för kortare tid). Vill Du ha medlemstidningen Extra Smart väljer Du det under Medlemsförmåner. Det kostar 39 kr för fyra nummer. Klicka på "Nästa"Fyll i alla uppgifter. Den e-postadress Du anger blir Ditt användarnamn vid inloggning till smartsenior.se. Det lösenord Du anger blir det lösenord Du ska använda närDu loggar in på hemsidan. Klicka på "Nästa"Du har nu kommit till varukorgen. Där skriver Du in rabattkoden, spfjon2015, som gäller för föreningen i rutan under prissammanställning och klickar på "Lägg till rabattkod" Det ska då stå 0 kr på slutraden. (Om Du valt till Extra Smart ska det stå 39 kr).Välj fraktsätt och klicka på "Nästa"Kontrollera Dina uppgifter och om det är korrekt klicka på "Beställ"

Varje vecka skickas ett nyhetsmail om nya partners och förmåner/erbjudanden under förutsättning att Du angett en mailadress.

Om det blir problem så kan Du ringa till SmartSeniors medlemsservice på tfn nr 08-410 426 10

===============================================

Välkommen till Smart Senior– ett kort laddat med rabatter!