Trivselträff 18 augusti

Onsdagen 18 augusti hade vi för första gången på ett och ett halvt år En trivselträff. 40 förväntansfulla medlemmar kom för att lyssna till Peder Sveder, f.d. bandmedlemmen i Eddy Meduzas orkester. Vi fick alla en briljant enmansshow under en timma. Fin sång, ibland allsång blandat med roliga västgötahistorier. Peder sa att alla historier var hämtade Ur verkliga livet. Han såg så förtroendefull ut, så vi trodde på dom. Efter showen efterlyste Gittan ny serveringspersonal, i nu läge saknas det 5 personer. Magnus informerade om nästa veckas studiebesök i den japanskaträdgården i Furusjö, samt att det nya programbladet späckat med program snart finns i våra brevlådor. Som vanligt hade Lisbeth bakat underbara bullar och en mjuk kaka.