Ge bort ett stödmedlemskap i SPF Seniorerna

Ge bort en present som gör skillnad. Att vara stödmedlem innebär att man är med och stöttar SPF Seniorernas arbete för att Sverige ska bli ett bättre land för alla seniorer. I stödmedlemskapet ingår ett års e-prenumeration på vår medlemstidning Senioren.

• I stödmedlemskapet ingår ett års e-prenumeration av vår medlemstidning Senioren.

Du som beställer stödmedlemskapet får ett tryckt gåvobevis att ge bort. Mottagaren fyller sedan själv i sina uppgifter och skickar in dessa till förbundet (portot är betalt). Om mottagaren väljer att inte registrera sig som stödmedlem blir beloppet en gåva till SPF Seniorerna.

Avgift för stödmedlemskap:
Under 62 år: 200 kr/år
Över 62 år: 400 kr/år

Klicka här för att beställa ett gåvobevis

Ett stödmedlemskap kan när som helst omvandlas till ett ordinarie medlemskap i en lokal förening. Det görs genom att kontakta SPF Seniorernas medlemsservice och kostar ingenting extra.

Observera att stödmedlemmen själv måste kontakta förbundskansliet, och att villkoren för att bli medlem måste vara uppfyllda >Läs mer här
(Telefon: 08-692 32 50. E-post: info@spfseniorerna.se)