Lavendla Juridik

Lavendla juridik erbjuder medlemmar i SPF Seniorerna förmånliga fasta priser på juridiska dokument.

• Reducerat pris på juridiska tjänster

Hos Lavendla juridik kan du upprätta juridiska dokument utifrån dina specifika behov. Du kan välja mellan att skapa dina dokument själv med hjälp av vår onlinetjäns eller ta hjälp av någon av våra jurister. Oavsett vilket du väljer har du som medlem i SPF Seniorerna rabatt hos oss.

25 % rabatt på dokument via onlinetjänsten. Ange rabattkoden MEDLEMSRABATT i kassan.
Klicka här för att komma till onlinetjänsten.

15 % rabatt på juridisk rådgivning (ord. pris från 2 995 kr) vid personlig hjälp av en jurist antingen fysiskt eller digitalt möte. Ange rabattkod MEDLEM15 i kontaktformuläret eller i samtal med vår kundtjänst.
Klicka här för att kommer till kontaktformuläret.

Klicka här för att komma till Lavendla Juridik.

Du kan också kontakta oss via telefon 0770-339070 eller vi e-post juridik@lavendla.se

Kostnadsfri konsultation

Är du osäker på vilka dokument du behöver? Eller har du en annan juridisk fråga? Lavendla Juridik erbjuder dig även en kostnadsfri juridisk konsultation för att reda ut ditt behov.