BookBeat

Njut av en bra ljudbok – Prova BookBeat gratis!

Som medlem i SPF Seniorerna får du möjlighet att prova BookBeat gratis i 60 dagar som ny kund! Med BookBeat får du tillgång till över 900 000 ljud- och e-böcker direkt i din mobil eller surfplatta.

Välj bland romaner, spänning, biografier, fakta, personlig utveckling, barnböcker, klassiker och mycket mer. Här finns garanterat något för alla! Enkelt att komma igång och alltid aktuella titlar.

Erbjudandet gäller alla nya BookBeat-kunder. Vid registrering får du välja vilket prenumerationspaket du vill fortsätta med efter provperioden. Efter gratisperioden kostar BookBeat från 99 kr/mån beroende på vilket prispaket du väljer vid registrering. Du kan när som helst avsluta din prenumeration, BookBeat har ingen bindningstid eller uppsägningstid.

För att ta del av erbjudandet behöver du först logga in på "Mina sidor".  Där hittar du länken till erbjudandet under "Extra medlemsförmåner."