Fonus

Det finns många sätt att ta farväl. En begravning är en viktig stund. Den är både ett sista farväl och en hyllning till en unik människa. Fonus kan hjälpa till med att skapa det avsked som ni önskar.

Fonus har lång erfarenhet av att anordna alla typer av begravningar – borgerliga, kyrkliga eller utifrån någon annan tro.

Som medlem i SPF Seniorerna har du rätt till följande förmåner:

• 500 kronor prisavdrag vid beställning av begravning hos Fonus. Prisavdraget blir 750 kr om det finns ett digitalt registrerat Vita Arkivet för den avlidne.
  • 2 000 kronor avdrag vid köp av gravsten för minst 14 000 kronor.

Förmånerna gäller vid beställning av begravning för alla medlemmar, dess make/maka, sambo, barn, barnbarn, syskon, förälder, svärförälder samt mor- och farförälder.

För att kunna ta del av förmånerna behöver du tydligt ange att du är medlem i SPF Seniorerna när du kontaktar Fonus.

Klicka här för att läsa om medlemserbjudandet på Fonus.se