Klarahill Begravning

I Klarahill ingår ett 60-tal lokala begravningsbyråer med lång erfarenhet och stor kunskap. Som medlem i SPF Seniorerna har du 1.000 kr rabatt på en begravning.

När sorgen plötsligt tar över kan det vara svårt att på egen hand hantera allt det praktiska innan, under och efter begravningen. Då är våra begravningsrådgivare ett gott stöd.

Förmånen gäller vid beställning av en begravning för medlemmen i SPF Seniorerna, dess make/maka, sambo, barn, barnbarn, syskon, förälder, svärförälder samt mor- eller farförälder.

Så här tar du del av förmånen:
Klicka på länken nedan för att komma till Klarahill. I ett formulär fyller du i ditt namn och kontaktuppgifter, vart begravningen ska ske och att du är medlem i SPF Seniorerna. Du blir sedan kontaktad av en av våra begravningsrådgivare.

Klicka här för att komma till Klarahill

Visste du att Klarahill har ett nära samarbete med Verahill Familjejuridik. Som medlem i SPF Seniorerna har du en rabatt även på juridiska tjänster. Läs mer om Verahill här