Picapen - Skriv din egen bok

Drömmer du om att skriva en egen bok? Hos Picapen skriver du allt från memoarer och dagböcker till poesi och deckare.

Skriv din egen bok med skrivkursen Memoarer och Biografier

Erbjudande 1: Skrivkurs ”Memoarer och Biografier”

Som medlem i SPF Seniorerna får du nu 20 % rabatt på skrivkursen ”Memoarer och Biografier”, 1 996 kr (ordinarie pris 2495 kr).

Skrivkursen ger dig grunderna i kreativt skrivande med skrivpedagog Therése Granwald och inspirerande föreläsningar av författarna Philomène Grandin och Petter Karlsson. Petter har skrivit ett 50-tal memoarer till bland annat Magnus Härenstam, Janne Schaffer, Stikkan Andersson och Claes Malmberg.

Kursen består av 3 moduler med 4–7 inspelade föreläsningar i vardera modulen. Till respektive modul finns tillhörande skrivövningar. Du väljer din egen studietakt och du kan närsomhelst gå tillbaka och titta på filmerna. Mer information om kursen finns på kursanmälningssidan.

Ta del av erbjudandet:  20 % rabatt på den digitala kursen Memoarer och Biografier. Klicka på länken för kursanmälan och lös in kupongkod SPF20 vid betalning. 12 månader Picapen Premium ingår i kursavgiften.
Klicka här för att komma till kursanmälan

Erbjudande 2: 50 % på Picapens skrivtjänst

Drömmer du om att skriva en egen bok? Hos Picapen får du hjälp att skriva, spara och trycka böcker. Med endast ett par knapptryckningar levereras din bok direkt hem i brevlådan. Anlita personlig skrivhjälp för hjälp att komma igång och bearbetning av text. Som medlem i SPF Seniorerna får du 50% rabatt i 6 månader på vårt Premium-abonnemang, endast 189 kr (ordinarie pris 349 kr).

Ta del av erbjudandet: 50% rabatt på 6 månader Picapen Premium. Klicka på länken för att skapa ett konto hos Picapen, välj Premium och lös in kupongkod SPF50 vid betalning.
Klicka här för att skapa ett konto

Fakta om Picapens erbjudanden:

När din period på 6 eller 12 månader har löpt ut väljer du om du vill fortsätta ditt abonnemang månad för månad eller avsluta. Ingen bindningstid. För frågor maila oss på hello@picapen.com.