Bordtennis

SPF Seniorerna Linnéstaden och Idrottsföreningen Ifo bjuder in till förbundsmästerskap i bordtennis den 4-5 maj i Göteborg. En nyhet för 2024 års mästerskap är att vi öppnar upp för helt nya deltagare. Det inrättas en ny klass för olicensierade spelare. Läs mer i inbjudan nedan.

• Pristagare i 2023 års förbundmästerskap.

Singelmatcher kommer att spelas i klasserna 65, 70, 75, 80 och 85+. Det gäller herrar, damer och dubbel. Spelare i dubbelspel behöver inte tillhöra samma åldersklass.

Klicka här för att öppna inbjudan till 2024 års mästerskap och se hur du anmäler dig
(Anmälan behöver göras senast 7 april. Första matchen spelas kl.10 den 4 maj)

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Förbundsmästerskapet i bordtennis 2023 ägde rum på Halmstads Arena den 13 - 14 maj. Stort tack till SPF Seniorerna Snöstorp som arrangerade förbundsmästerskapet på ett föredömligt sätt. Och stort grattis till alla vinnare.

Klicka här för att se resultatlistan från fm i bordtennis 2023
Klicka här för att läsa mer om 2023 års mästerskap samt se fler bilder