Verahill Familjejuridik

Verahill erbjuder personlig och anpassad rådgivning inom familjejuridik. Som medlem i SPF Seniorerna får du 500 kr i rabatt på juridiska avtal med fasta priser.

När livet förändras är det bra att ha koll på juridiken. Vanliga frågor vi får, där vi har fast pris på avtalen, rör till exempel testamente, bouppteckning, framtidsfullmakt och gåvobrev. Våra jurister hjälper dig gärna utifrån just din unika situation. Varmt välkommen!

Så här tar du del av förmånen:
Klicka på länken för att komma till Verahill Familjejuridik. I ett kontaktformulär fyller du i att du är medlem i SPF Seniorerna, ditt namn och dina kontaktuppgifter. Du blir sedan kontaktad av en av våra jurister.

Klicka här för att komma till Verahill Familjejuridik.

Du kan också kontakta något av våra kontor direkt. Berätta att du är medlem i SPF Seniorerna för att ta del av förmånen. Du hittar kontoren här

Visste du att Verahill har ett nära samarbete med begravningsbyråerna inom Klarahill. Som medlem i SPF Seniorerna har du 1.000 kr rabatt på en begravning.