Bonniers bokklubb

SPF Seniorerna i samarbete med Bonniers Bokklubb startar en bokklubb. Här får du som medlem förmånliga erbjudanden och riktigt bra boktips. Varje månad presenterar vi nyheter och ett urval av sortimentet. På ett antal helt nya böcker lämnar vi även lägsta pris-garanti, det vill säga vi lovar dig dem till marknadens bästa pris. Håll även utkik efter våra populära författarsamtal och bokevent.

På ett antal utvalda titlar har du garanterat lägsta pris. Ange rabattkoden SPF2023 så får du 50 kronor rabatt på din order.

Det finns inga köpkrav eller andra tvång. Du väljer dina böcker när vi lyckas inspirera dig och guida dig till din nästa bästa läsupplevelse! Frakten kostar 39 kr oavsett hur många böcker du beställer.
Välj dina böcker och läs mer om din förmån på: www.bonniersbokklubb.se/spf

Har du frågor kan du ringa 08-6968758.
Varmt välkommen!