Nordic Wellness

Träna kostnadsfritt hela sommaren till och med 31 augusti 2021

Nu kan du som är medlem i SPF Seniorerna träna utan kostnad hela sommaren hos Nordic Wellness. Erbjudandet gäller till och med 31 augusti.

Det enda du behöver göra är att köpa ett passerkort för 100 kr, själva träningen är sedan gratis. Visa upp ditt medlemskort hos SPF Seniorerna när du besöker ditt lokala Nordic Wellness för att ta del av erbjudandet.

Erbjudandet kan nyttjas av den som inte redan tränar hos Nordic Wellness.
Erbjudandet går inte att teckna via Nordic Wellness hemsida utan du behöver besöka en av deras anläggningar.

Klicka här för att se vilka klubbar som finns i närheten av dig

Om Nordic Wellness
Vi är en av Sveriges största träningskedjor med 279 klubbar över hela Sverige. Vi erbjuder många olika former av gruppträning. Vi har även pass utformade för seniorer där det läggs särskilt fokus på kondition, balans, rörlighet och styrka. För dig som hellre tränar på egen hand erbjuder vi välutrustade gym.
Läs mer om Nordic Wellness här