Välkommen till gemenskapen - bli medlem!!

Så här blir du medlem!

Medlemskap (huvudmedlem) beviljas den som har rätt att uppbära pension av något slag, den som fyllt 61 år eller den som är gift eller sambo med medlem. Beviljat medlemskap gäller i enbart en SPF-förening.

Medlemsavgiften i Klubb 67 för år 2024 är 275 kronor. För nytillkommen medlem som ansöker om medlemskap från och med den 1 oktober eller senare, gäller medlemskapet till den 31 december nästkommande år. Medlemsavgiften betalas till SPF förbundet och inbetalningskort skickas från förbundet.

Vänmedlem kan den bli som är huvudmedlem i en annan SPF-förening. Kontakta medlemsregistrator Ian Persson, tel  070-854 37 00 eller epost ip49@me.com om du vill bli vänmedlem i SPF Klubb 67 för att lämna dina uppgifter.
Vänmedlem betalar 100 kronor per år i avgift som betalas direkt till SPF Klubb 67 med bankgiro eller swish.
Bankgiro: 780-2366
Swish: 123 679 60 64, SPF Seniorerna Klubb 67 T-la
Ange ditt namn och Vänmedlem vid betalningen

För att ansöka om huvudmedlemskap: fyll i uppgiterna i formuläret nedan och klicka sedan på Skicka ansökan.

VÄLKOMMEN SOM MEDLEM!

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 275,00kr