Matiné på Riobiografen

Nu har vi möjlighet att gå på matinéföreställning på bio! Återigen kan vi käka popcorn och vissla i biljetten i en biosalong!

Matiné-bio på Riobiografen i Tomelilla!

Riobiografen i Tomelilla ger grupprabatt om vi är minst 20 st personer. Priset för föreställningen blir då 88 kr. OBS att priset endast gäller för medlemmar i SPF-föreningarna inklusive vänmedlemmar. Övriga betalar 110 kr.

Vi kan se äldre filmer eller vi kan se en ny film efter den haft premiär. Visningsdag är en onsdag kl 14 en gång i månaden. Matinébion sker i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan och med övriga SPF-föreningar på Österlen för att kunna bli tillräckligt många.

Klicka på datum och filmnamn nedan för mer information eller för eventuellt referat och bilder när filmen har visats.

19 oktober "KÄRLEKSBEVIS"
16 november "DÄR KRÄFTORNA SJUNGER"
14 december "TICKET TO PARADISE"

Anmälan/information: Gunnar Sallstedt, sms/tel: 070-792 06 75, epost: gunnar@sallstedt.se