15 november "En frukost på berget"

Filmhöst på Klubb 67 matinébio på Riobiografen i Tomelilla!

Klubb 67 Matinébio på Riobiografen i Tomelilla 15 november

Det blir franskt igen med filmen En frukost på berget med Lambert Wilsson och Grégory Gadebois i rollerna.

Den framgångsrike entreprenören Vincent är högpresterande i alla lägen. Han lever livet i ständig jakt efter nya utmaningar. Så när hans flotta bil bara tvärdör på en bergsväg långt bort från såväl civilisation som internet är stresspåslaget enormt. Han har ju ett schema att hålla! När den oborstade Pierre kommer till Vincents undsättning är hans tacksamhet enorm. Pierre är verkligen hans raka motsats. Den enkla livsstilen långt från händelsernas centrum framstår som precis vad den stressade Vincent behöver. Digitalt stortstadshysteriskt jäkt möter analogt landsbygdsstillsamt lugn med hög feelgood-faktor!

Filmen hade svensk premiär 8 september 2023.

Film: En frukost på berget (Frankrike, språk franska, svensk text)
Datum: onsdag 15 november 2023
Tid: kl 14.00, insläpp från kl 13.30
Pris: 88 kr/person (gäller endast medlemmar i SPF, ordinarie pris 110 kr för övriga.). Det går bra att ta med en gäst.
Betalning: Betalas till SPF Klubb 67 helst till bankgiro. Betala så vi ser betalningen senast den 14 november. Betalning kan även göras med swish.
BANKGIRO: 780-2366
SWISH: 123 679 60 64
Ange namn och "Riobio 15 nov" på betalningen.
OBS Ingen betalning ska göras i kassan på bion, SPF Klubb 67 får faktura på biljetterna. Om du inte har swish eller kan betala via bankgiro går det att betala kontant på bion till SPF Klubb 67.

Biljetter utdelas inte. Vi har platser på raderna B-H och platser intas allt efter ankomst och avprickning. OBS att de två raderna längst bak inte är tillgängliga för gruppbokningen. På Rad B (längst fram) kan platserreserveras för den som t.ex. behöver sitta utan någon framför sig eller har svårt att komma upp till raderna ovanför. Anmäl i så fall att du vill sitta där.

Anmälan: Senast 13 november till Gunnar Sallstedt, sms/tel: 070-792 06 75, epost: gunnar@sallstedt.se. Betalning senast detta datum räknas även som anmälan.

VÄLKOMNA!

Kommande matinébio: 20 december "Picassos äventyr" (ej bekräftat ännu). Vi hyllar Hasse&Tage som avslutning på vårt matinéår