Herrlunch en måndag i månaden!

Herrarna samlas för lunch och trivsam samvaro normalt andra måndagen i månaden. Andra dagar kan förekomma.

Lunch med SPF-herrarna

Normalt andra måndagen i månaden kl 12.30 (kan bli ändrat) träffas vi på någon restaurang i närområdet för att under trevlig samvaro äta lunch, prata och lära känna varandra mer. Vi ses på t.ex. Smakbruket, H&G:s kök på golfklubben eller annat ställe vi kommer överens om gång för gång. Var och en beställer och betalar själv vad man vill ha.

Här ser du datum för luncher under hösten 2023. Klicka på datumet om det står med blå text med en pil framför för mer information eller för eventuella bilder och referat.

14 augusti på H&Gs Kök på golfklubben
11 september
9 oktober på H&Gs kök på golfklubben
13 november
11 december

Anmälan/information: Gunnar Sallstedt sms/tel: 070-792 06 75, epost: gunnar@sallstedt.se.

Välkomna alla herrar till en trivsam lunchstund!