Resor och utflykter

Det är inte illa - att resa med Tomelilla!

Våra reseorganisatörer är mycket aktiva och här hittar du information om föreningens olika resor och utflykter. Vi arrangerar resor både i egen regi för enbart Klubb 67 och i samarbete med fem andra SPF-föreningar i Resegruppen Österlen; SPF Brösarp, SPF Kivik, SPF Simrishamn, SPF Smedstorp och SPF Borrby. För researrangemangen samarbetar vi främst med Kiviks Taxi, som vi har mycket goda erfarenheter av.

Klicka här för Kiviks Taxis resepolicy maa Covid-19

Våra resor i egen regi för Klubb 67 kan antingen vara i samarbete med Kiviks Taxi eller att vi åker med egna bilar inom närområdet och besöker intressanta platser och verksamheter. För utflykter med egna bilar, se under fliken Utflykter.

Du hittar efter hand våra resor och utflykter i menyn på den här sidan.

Vi hoppas du vill följa med!

Och har du förslag på resmål får du gärna höra av dig till våra reseorganisatörer:

Lill Sallstedt, tel/sms: 0737-07 07 57, epost: lill@sallstedt.se
Maj-Lis Ståhl, tel/sms: 0735-40 82 98, epost: majlis.stahl@gmail.com