Matiné på Riobiografen

Biografföreningen visar nu matinéfilm på Riobiografen i Tomelilla varje onsdag kl 14 i stora salongen och kl 14.15 i lilla salongen.

Matiné-bio på Riobiografen i Tomelilla!

Riobiografen i Tomelilla visar matinéfilm på onsdagar kl 14 i stora salongen och kl 14.15 i lilla salongen.
Biljettpris är 90 kr för alla och gäller alla platser. Plats bokas på bions hemsida eller på telefon 0417-150 00 när kassan är öppen. Hemsida: Rio Biografen Tomelilla

Biljetten betalas med kort eller swish när man kommer till bion. OBS att Riobiografen inte tar kontanter.

SPF Klubb 67 tar inte emot anmälningar eller betalning från och med maj 2024. I den mån vi kan påverka filmvalet försöker vi fortsätta göra det i alla fall en gång i månaden.

Filmer som visats genom SPF Klubb 67 under våren är
17 januari "ETT SISTA RACE" Blev inställd pga av snöoväder
14 februari "HAMMARSKJÖLD"
20 mars "ETT SISTA RACE"
17 april "DEN SISTA RESAN"

Biografföreningen stöder SPF Klubb 67 genom annons i programbladen. Gynna därför biografföreningen och gå på matinéfilmerna!