Damlunch en onsdag i månaden!

Damerna samlas för lunch och trivsam samvaro normalt första onsdagen i månaden. Andra dagar kan dock förekomma.

Lunch med SPF-damerna

Normalt första onsdagen i månaden kl 12.30 (kan bli ändrat) träffas vi på någon restaurang i närområdet för att under trevlig samvaro äta lunch, prata och lära känna varandra mer. Vi ses t.ex. på Smakbruket vid Torget, H&Gs Kök på golfklubben eller annat ställe vi kommer överens om gång för gång. Var och en beställer och betalar själv vad man vill ha.

Här ser du datum för luncher under hösten 2023. Klicka på datumet om det står med blå text med en pil framför för mer information eller för eventuella bilder och referat.

2 augusti på Smakbruket vid Torget
6 september på H&Gs Kök golfklubben
4 oktober på H&Gs Kök på golfklubben
1 november på H&Gs Kök på golfklubben
6 december

Anmälan/information: Anita Lundgren sms/tel: 070-393 09 88, epost: lundgrenspost@telia.com.

Välkomna alla damer till en trivsam lunchstund!