Välkomna till SPF Seniorerna Hjorten Alingsås

Som en av de större pensionärsföreningarna i Alingsås är vi glada att kunna erbjuda ett fullmatat program med såväl upplevelser som aktiviteter.
Här på hemsidan och i det tryckta programmet hittar du det mesta om vad vi arrangerar och gör. Utöver detta annonserar vi under FÖRENINGSGUIDEN i Alingsåskuriren, så håll ögonen öppna. Vi håller dej också uppdaterad med Aktuella händelser genom utskick med mejl, så se till att vi har din rätta e-postadress.
Hör av dig om du har några frågor eller synpunkter. Kanske saknar du någon aktivitet och är själv intresserad att dra igång något?

Expeditionen i vår föreningslokal, Landskyrkoallén 4.
Öppen 10-12 måndag till onsdag. Tfn nr: 073-351 71 88.

Föreningens Bankgirokonto är: 5542-8189
Swish 123 594 73 04

Lite historia om Hjorten
SPF Hjorten bildades 1982 och vi var då 39 medlemmar. Idag är nästan 1000 medlemmar och flera hör av sig för att vara med i SPF Hjorten. C:a 500 är aktiva i de olika aktiviteter vi bedriver. Vill Du bli medlem - gå in på "Bli medlem" och registrera dig. Kostnaden för medlemskap är f.o.m. 2024, 300 kr per år och per person, d v s makar betalar 600 tillsammans.
Här kan du läsa Jubileumsboken "den livaktiga hjorten" från SPF Hjorten 25 år

Föreningen sponsras av Sparbanken Alingsås.