2023-03 Tipspromenad

Tipspromenad med grillning

Den 27 mars var det dags för månadens tipspromenad. När det snöar och är kallt med nordliga vindar tror vi inte att så många letar sig ut för att svara på lite frågor och få en korv. Gissa om vi blir glada när det dyker upp drygt 50 personer. Dessutom kommer det nästan alltid någon som inte tillhör föreningen som blir nyfiken på vad vi gör – så även denna gång – och naturligtvis bjuds även de på ett smakprov.
Frågorna var för en gångs skull lite lättare och kändes bekväma att svara på. Det syntes förstås på resultatet. Det var många med 10 och 9 rätt som fick varsin biljett som kan användas som betalning vid olika aktiviteter.
Det är så bra att vi har en förening med medlemmar som engagerar sig i olika saker och det är därför vi får till såna här uppskattade träffar. Tack alla inblandade.