2023-12-15 Julfest

Årets julfest hos SPF Seniorerna Hamre 2023

80 medlemmar i SPF Seniorerna Hamre välkomnades med glögg och pepparkakor innan det var dags att ta plats vid dukade småbord för att se luciatåget skrida in till traditionsenlig sång – kören fortsatte med bl. a ”Det strålar en stjärna” och Carolas ”Himlen i min famn” samt en tankeväckande dikt om tillståndet i världen av och med ordförande Ulla. Julbordet avåts och smakade bra till ett härligt sorl runt borden. Vid kaffet följde allsång av ytterligare jullåtar och utlottning av julklappar. Ordförande tackade för ett fint verksamhetsår, tackade mötesgruppen för arbetet med kvällens arrangemang och önskade alla en God Jul och Gott Nytt År. Sedan kunde alla gå hem och börja läsa om vad föreningen erbjuder i vårens programhäfte.