2023-11-17 Nya medlemmar

Rubrik: SPF Hamre träffar nya medlemmar

Den 17 november bjöd vi nya medlemmar till ett informationsmöte, totalt 31 närvarande. Information om SPF:s organisation gavs av ordförande och att vårt medlemsantal ständigt ökar. Valberedningen informerade om kommande behov av styrelse. Vi gick igenom hur verksamheterna arbetar i föreningen. Gunnel Lundin, programgruppsansvarig beskriver hur programmet tas fram och ger ett axplock av vårens innehåll. Gunnel Jonsson, mötesgruppsansvarig beskriver mötesgruppens arbete med att förbereda och ta hand om allt efteråt vid olika tillställningar. Maj-Britt Öhman, medlemssekreterare berättade om sitt arbete och utskick av material och slog ett slag för kommande golftävlingar. Bertil Neidenmark, kassör gjorde reklam för kupongerna vi har för att ersätta kontanter vid möten. Vi går även igenom föreningens informationsflöde, via hemsidan där man även kan anmäla sig till aktiviteter, Facebooksidan som uppdateras med vad som hänt. Vi pratade även om den app som förening har och som meddelar när nyheter läggs in på hemsidan.
Det ges även möjlighet att lämna in synpunkter till föreningen och önskan om att få engagera sig. Bra möte med trevliga människor.
Text: Ulla Elfvendahl
Foto: Olof Lundin