2023-02 Årsmöte

• Styrelsen år 2023

Närmare 90 personer deltog på årsmötet den 9 februari vilket nästan är ”världsrekord” för föreningen. Mötet inleddes av föreningens ordförande som hälsade välkommen till alla medlemmar och gäster från förbund och övriga SPF-föreningar i Västerås och öppnade mötet. Därefter hölls en tyst minut för att hedra minnet av dem som gick bort under 2022, det inleddes med att ett ljus tändes och namnen på dem som avlidit lästes upp och avslutades med att Hamregökarna sjöng ”Jag har en dröm”. Till mötesordförande valdes Håkan Fehne och sekreterare Birgitta Sjöberg. När mötet avslutats tackade omvalda ordförande Ulla Elfvendahl för förnyat förtroende och tackade Håkan och Birgitta samt de som valt att lämna olika uppdrag i föreningen. Dessutom fick medlemmar en eloge för att de varit duktiga och använt möjligheten att anmäla sig till olika aktiviteter via hemsidan även om starten var lite knagglig som det brukar vara när man börjar med något nytt. Nu är vi redo för ett nytt verksamhetsår.