2022-10-14 Frukostmöte nya medlemmar

Vi är glada att få hälsa alla nya medlemmar välkommen till föreningen genom att bjuda på frukostmacka. Alla har tyvärr inte möjlighet att delta men är lika välkomna till föreningen ändå. Mötet inleds med att Ulla, ordf berättar om föreningen, presenterar styrelsen och hur vi arbetar. Gunnel Lundin berättar om hur programmen tas fram och vad som kommer att hända under hösten och nästa år. Gunnel Jonsson berättade om mötesgruppens arbete före, under och efter möten. Nils Hallonsten informerar om vår sånggrupp och välkomnar nya medlemmar. En blankett med intresseområden delas ut och fylls i för att programgruppen ska få input till kommande program men också för att ge dem som vill - möjlighet att bidra aktivt i föreningen som aktivitetsledare eller kanske styrelseuppdrag. Efter kaffe och macka gick Ulla igenom vår hemsida och möjligheten att från nästa år göra sina anmälningar den vägen. Även föreningens Facebooksida visades. Förmiddagen avslutades med ett gruppfoto på alla.
Text: Ulla Elfvendahl
Foto: Olof Lundin