After Work i april

Aprilvädret är som det brukar men som vi inte vill minnas att det brukar vara - kallt med lite snökänsla i luften. Kan det vara det som gjorde att färre valde att vara med på After Work? Eller kan det vara att förbundet bytt system och att det därför inte gick att anmäla sig via hemsidan? Eller var det så att man faktiskt hade annat för sig. Oavsett anledning till att vi denna gång "endast" var 18 st så var det en fantastiskt god mat och en trevlig stämning runt bordet där medlemmar fann gemensamma nämnare från tidigare arbetsliv eller pratade gemensamma minnen från nutid. Kul att nya medlemmar platsade direkt.
En aktivitet som gör mitt hjärta lite extra varmt att vi en gång införde och att det lockar nya medlemmar att delta. Vi hoppas att de som tidigare inte varit nöjda ger detta en andra chans.
Text och foto: Ulla Elfvendahl