REFRÄNG-BINGO OCH ALLSÅNG

Vårt medlemsmöte 10 mars var välbesökt och trevligt. Vi var ett 60-tal som samlats i Johanneskyrkan. Tobias Herbertzon bjöd oss på Refräng-Bingo med många kända refränger. En bingobricka med 25 rutor och ett val av 1-40 olika melodier som vi själva fick fylla i numren innan start. När Tobias spelade upp de lottade melodierna fanns det också många som sjöng med i refrängen. De tre första som fick en bingorad fick mottaga ett pris som Tobias fixat fram. Stort tack för trevlig underhållning och välkommen tillbaka önskar vi Tobias.

Vi bjöds också på goda smörgåsar och kaffe som våra trogna och duktiga medhjälpare i köket ordnat. Avslutningsvis var det lotteridragning som lyckliggjorde en del.

Vår ordförande Peter Jansson informerade om kommande 30-årsjubileum den 12 maj. Detta kommer att äga rum på Golfklubben i Lindome. Mer information kommer att meddelas senare. Nästa medlemsmöte blir i Ekenkyrkan i Kållered den 14 april kl. 12.00

Maj-Britt Fröberg