LUCIATÅG MED FIN OCH STÄMNINGSFULL SÅNG

Vi var ett 75-tal medlemmar som hälsades välkomna av vår ordförande Peter Jansson till avslutning av året. Detta märkliga år har trots allt innehållit en del aktiviteter, såsom boulen och promenaderna, som vi kunnat hålla på med hela året. I höst har vi haft 6 medlemsmöten som varit välbesökta. Nu ser vi framåt mot nästa år då föreningen firar 30 år. Vår reseansvarige informerade om vad som gäller för de som har anmält sig till Falkenbergsrevyn.

Så var det dags för Luciatåg med de fina och härliga barnen från Stjärnans förskola. De framförde sina sånger med stor glädje och skicklighet under ledning av de duktiga pedagogerna. Det är alltid lika fint att höra barnen och det är en tradition som vi gärna ser fortsätter i många år.

Efter denna stämningsfulla stund serverades en mycket god och riklig jultallrik samt kaffe och pepparkaka. Ett tack till festkommittén i köket som ordnat med inköp av mat och kokat kaffe. Avslutningsvis blev det lottdragning och vinster.

Styrelsen önskar alla en God Jul och Gott Nytt År så ses vi i januari igen. Läs mer i programmet som kommer ut på hemsidan, genom mejl eller per post i slutet av året.

Maj-Britt Fröberg

Klicka här för fler bilder!