Medlemsmöte med sång av Treklangen

Vår ordförande Bengt Jinfäldt hälsade medlemmar och kör välkomna
till medlemsmötet i Kållered den 17 november. Han informerade om vad som händer inom förbund och distrikt bl a att den som skaffar en ny medlem till resp. förening får en Sverigelott som tack.
Vad som skall hända inom vår förening om studiebesök och resor berättade Curt Persson och Barbro Niklasson. Listor för Falkenbergsrevyn och stundande Jultallrik cirkulerade. Kursen i internet fortsätter torsdagar kl 17oo i Kållereds Fritidsgård.
Gunnar Trenning i valberedningen talade sig varm för allt positivt som arbete inom föreningslivet för med sig. De som är intresserade kan höra av sig till honom.
Efter kaffe och smörgåsar bjöd oss Treklangen på en välljudande repertoar av sånger under ledning av Mari-Anne Müntz och med Sven-Olovf Falkbring som presentatör.
Mötet avslutades med sedvanligt lotteri.

Sven Larsson