Medlemsmöte med melodikryss

Den 13 oktober hälsade Bengt Jinfäldt 55 medlemmar välkomna och speciellt Lennart Palm, som skall leda det melodikryss, som är dagens programpunkt.
Först fick vi dock information från Förbund och Distrikt och vad som kommer att hända i vår egen förening. I sistnämnda fall rekommenderas också, att vi går in på vår egen välredigerade hemsida.
Tråkigt nog har Mölndals Energi backat ut från vårt studiebesök den 20 oktober, som därmed är inställt.
Anmälningslista till Falkenbergsrevyn den 10 mars cirkulerade.
Efter kaffe och goda smörgåsar tog Lennart över och med roligt mellansnack ledde han oss fram i ett inte alltför svårt men intressant melodikryss. Prisutdelning ägde rum före den sedvanliga lotteri-dragningen där somliga som vanligt hade mer tur än andra.
Nästa möte blir den 17 november då Treklangen underhåller och anmälan till "jultallriken" tas upp.

Sven Larsson