Månadsmöte 19-04-25

SPF månadsmöte april månad i samverkan med SVS.
Ett femtiotal medlemmar samlades på Haldakrogen i Svängsta. Vi hälsades välkomna av värdfolket att möta våren med en kulinarisk vårbuffe´. Kaffe serverades med kärleksmuffins . Ordförande Ingvar Wramsmyr informerade om en ny aktivitet I-pad och I-phone utbildning som startar den 27 april. Bangolf kan vi utöva på PRO:s tider, men vi måste då bli medlemmar i PRO eller bilda en egen grupp på andra tider. A-M Mörngård informerade om vårresan till Falsterbo Fågelstation ochVellinge. Nästa vårmöte 13 juni Humletorken i Näsum och vi underhålls av dragspelsvirtuosen Arne Larsson. Sommarfest i Häradsbäck 14 augusti. Som avslutning underhölls vi av Ulf och Marlene Många dansanta medlemmar testade dansgolvet och vår ordförande tackade för visat intresse.