Tallink Silja

Fina priser på härliga kryssningar och hotellpaket

• Kryssa med Tallink Silja

Nu inbjuder vi alla medlemmar i SPF Seniorerna att följa med på sköna kryssningar och hotellresor med Tallinks och Silja Lines fartyg. Vi erbjuder SPF Seniornernas medlemmar upp till 20% rabatt och givetvis väljer du själv vart du vill resa. Tallinks fartyg går till Tallinn i Estland. Med Silja Lines fartyg reser du till Helsingfors eller Åbo. Det avgår fartyg varje dag till samtliga destinationer.

Ombord på alla fartyg finns flera restauranger. Givetvis finns en buffet-restaurang, men också flera olika À la carte-alternativ. Njut av sprudlande underhållning och dansa loss till levande orkester. Passa på att shoppa förstås, alltid bättre priser ombord!

Vill du stanna lite längre, så erbjuder vi dig fina priser på hotellpaket där både båtresan och boendet ingår. Välj mellan olika slags hotellpaket, allt från bra prisvärda enklare hotell, till lyxigare alternativ.

Välkommen ombord. Boka med kod: 129364

Klicka här för att komma till bokningen
Dina medlemsrabatter:

• Upp till 20% rabatt på kryssningar och hotellpaket till Tallinn, Helsingfors eller Åbo. Använd koden: 129364 för bokning.
  • Boka på https://se.tallink.com/spf-seniorerna eller ring 08-22 21 40. Erbjudandet gäller begränsat antal platser.