Luftgevär

Hej!

Skulle luftgevärsskjutning kunna vara en aktivitet för dig? I vart fall kan SPF-föreningen via Sven-Olof Olsson erbjuda en sådan aktivitet.   Vi erbjuder verksamheten kl 14.00-15.00 var 3:e onsdag i skytteföreningens lokal på Kvarngatan 12. Om vi startar den 31 januari så kan vi hinna med 5 tillfällen före 1 maj om vi vid något tillfälle  knökar ihop schemat. .

Har du intresse av att deltaga, så anmäl dig till iwramsmyr@gmail.com senast 25 januari. Antalet deltagare får vara högst 10 st, så först till kvarn ……. Kostnaden blir totalt 50 kr och då får du skjuta 10 serier   a´ 5 skott vid varje tillfälle.

Beloppet 50 kr sätter du in på vårt bankgiro 5331-7053 i samband med din anmälan. Ange på talongen ”Luftgevär”.

Ingvar