Årsmötet 2019

Årsmötet 2019 med seniordansuppvisning av föreningens dansare. 135 medlemmar kom.

• Vårinspirerad dukning
  • C:a 135 personer kom till årsmötet
  • Ingemar presenterar versamhetsberättelsen och konstaterar att det har varit ett fantastiskt år.
  • Kassören Barbro Torstensson berättar om det ekonomiska läget. Publiken blickar spänt på siffrorna!
  • Tage Sandsten från valberedningen lägger fram förslag till kandidater. Dagen ordförande Claes-Åke Sörkvist och sekreteraren Inga-Lill Sörgard är mottagare.
  • Den nyvalde ordföranden Claes Toreld överlämnar en gåva till den avgående ordföranden Ingemar Bergdahl. Han överlämnade klubban efter 3 år.
  • Ingemar tackar för gåvan.
  • Barbro Emanuelsson avtackas efter 3 år i utbildningskommittén. Hon har tidigare varit ordförande i föreningen.
  • Makarna Ann-Marie och Bertil Berntsson avtackas efter mer än 10 år i kommittén för motionsdanserna.
  • Gunnel Sörkvist avtackas för sin tid i styrelsen.
  • Ett dignande vinstbord väntar på de lyckliga vinnarna.
  • Vårinspirerad dukning
  • C:a 135 personer kom till årsmötet
  • Ingemar tackar för gåvan.
  • Gunnel Sörkvist avtackas för sin tid i styrelsen.
  • Ett dignande vinstbord väntar på de lyckliga vinnarna.

Bilderna från årsmötet är tagna av Leif Karlsson och Håkan Vikstål.