2020 Januari Kenneth Holmström

Till årets första månadsmöte kom 128 personer. Ordförande Claes Toreld hälsade välkommen och berättade att föreningen nu har 400 medlemmar. Vid nästa månadsmöte kommer det att serveras tårta. Håkan Vikstål redogjorde för vårens aktiviteter, där "Vilda blommor" och "Lär känna din hembygd - Bottna" är nya aktiviteter. Kenneth Holmström, som var med och startade Drifters, äntrade scenen. Han framförde ett flertal välbekanta melodier, flera dansbandsklassiker. Han trakterade flera instrument.

• Stora salen och serveringen var uppdukade med småbord. Denna dukning uppskattades av deltagarna.
  • Kenneth Holmström intog scenen och hade en bra dialog med publiken.
  • Han berättade om sin nygamla scenkavaj som han nyligen fått. Den var sydd av sömmerskan som sydde Drifters scenkläder på 70-talet.
  • Vad bra han är!
  • Publikbild, 128 personer.
  • Publikbild
  • Kenneth fick publiken att ställa sig och dansa (röra på sig). (Bilden är lite suddig, det är inget fel på dina ögon!)
  • Kenneth avtackas av ordf Claes. Som tack bjöd Kenneth på ett extranummer.
  • Leif Karlsson läser sitt kåseri. Kenneth poserar för en bild till tidningarna.
  • "Jag tar en blomma så blir Ingela glad!"
  • Ingrid Hansson var en av de lyckliga vinnarna
  • Kenneth Holmström intog scenen och hade en bra dialog med publiken.
  • Vad bra han är!
  • Publikbild, 128 personer.
  • Publikbild
  • Kenneth avtackas av ordf Claes. Som tack bjöd Kenneth på ett extranummer.
  • "Jag tar en blomma så blir Ingela glad!"
  • Ingrid Hansson var en av de lyckliga vinnarna