Årsmötet 2020

Drygt 150 medlemmar hade kommit till föreningens årsmöte. Mötet började med information om en planerad HLR-kurs samt resan till Bottna. Årsmötet inleddes med en parentation över avlidna medlemmar. Claes-Åke Sörkvist och Inga-Lill Sörgard valdes till årsmötets ordförande resp sekreterade. Efter årsmötesförhandlingarna följde avtackning av medlemmar. Med anledning att föreningen uppnått 400 medlemmar bjöds medlemmarna på tårta. Bengans Trio, Bengt Nilsson, Tomas Ferm och Tommy Mattsson, från Hamburgö äntrade scenen och framförde ett bejublat program som även innehöll allsång. Kvällen avslutades med lotteri.

• Bordsdekorationen bestod av forsytia och murgröna.
  • Parentation. Ordförande Claes Toreld tände ett ljus. Sven Alfredsson spelade på saxofon "Gammal fäbodpsalm".
  • Drygt 150 personer var med på årsmötet.
  • Kerstin och Yngve Andersson avtackades. Kerstin höll ett tal.
  • Lasse Emanuelsson avgick ur mattcurlingkommittén. Han har bla varit lagledare för ett framgångsrikt lag.
  • Uno Turesson lämnade mattcurlingkommittén efter många år.
  • Eivor och Morgan Kristensson avtackades. De har bla varit reseledare för dagsresorna under många år.
  • Med anledning att föreningen firade att den hade passerat 400 medlemmar bjöds medlemmarna på tårta.
  • Lillemor hjälpte till att servera tårta. Här till Karl-Erik Johannesson.
  • Bengans Trio från Hamburgö underhöll. Fr v Tommy Mattsson, Bengt Nilsson och Tomas Ferm.
  • Publikbild
  • Kurt Karlsson var en av de lyckliga vinnarna i kvällens lotteri. Eva Jorefjord och Carmen Olsson vann också. Under överseende av Leif.
  • Bordsdekorationen bestod av forsytia och murgröna.
  • Drygt 150 personer var med på årsmötet.
  • Kerstin och Yngve Andersson avtackades. Kerstin höll ett tal.
  • Uno Turesson lämnade mattcurlingkommittén efter många år.
  • Lillemor hjälpte till att servera tårta. Här till Karl-Erik Johannesson.
  • Publikbild