Mannekänguppvisning

Mannekänguppvisning 2017.09.07

SPF Seniorerna Berga har tillsammans med Seniorshopen arrangerat en modevisning för medlemmar och inbjudna gäster i Missionskyrkans lokaler i Lagan.
De modeller som medverkade på catwalken var medlemmar i vår förening. Vi fick se en mängd olika outfits med höstens och vinterns härliga mode för både kvinnor och män.
Efter en god fika och trevligt umgänge fick vi göra ett besök i den tillfälliga butiken som Ellinor Svennson från Seniorshopen hade ställt i ordning för alla köpsugna. Det fanns ett brett sortiment med över 1000 moderna plagg i storlek 36 - 52 samt byxlängder för både långa och korta personer. Det var ett stort, härligt och glatt gäng som shoppade loss. Ett stort tack till alla funktionärer som bidrog till att det blev en mycket trevlig kväll.