Musikunderhållning med stor igenkänning

Ttot snöovädret var det många medlemmar som vågat sig ut till vår träff. Ordförande Carl hälsade alla välkomna. Informerade om att alltid bära reflex när du är ute i mörkret och även byta till vinterdäck om du inte redan hunnit göra det.

På fredagen den 25 åkte ett antal medlemmar från SPF Onsala till julmarknaden i Wapnö.

Vi fick som vanligt ett gott smörrebröd från Happy Dane i Kungsbacka.

Efter fikat blev det underhållning av The Gunners, ett band som är ett coverband som spelar 60-talsmusik. Bandet började spela tillsammans redan 1965. Vi fick höra låtar av Beatles, Rolling Stones, Serchers, Hollies med flera, de har även varit förband till The Spotnicks. Det var ju låtar som man väl kände igen, blev en nostalgitripp bakåt i tiden, de berättade också lite kort om låtarna. En uppskattad kväll som avslutades med sedvanligt lotteri och fina vinster.

Ulla Jonsson