Årsstämma med musikunderhållning

SPF Seniorerna Onsala hade årsstämma på Galaxen den 27 februari. Ordförande Carl E hälsade alla välkomna och delade ut två SPF-nålar till nya medlemmar.

Agneta A höll en parentation över de medlemmar som avlidit under 2022.

Därefter hölls årsstämman och som ordförande valdes P-O Lindqvist och som sekreterare U Jonsson.

Efter årsstämman bjöds det på semla samt kaffe/te. Rune Erlandsson (på munspel) tillsammans med sonen Michael Erlandsson (sångare, kompositör, keyboardartist och tidigare trummis) stod för kvällens underhållning. Vi fick höra sång och musik från bland annat Evert Taube och Elvis samt många andra kända sångare, det var många kända låtar som publiken kunde sjunga med i.

En stämningsfull och mysig kväll som avslutades med sedvanligt lotteri och fina vinster till de lycklig vinnarna.

Ulla Jonsson