Grillparty i strålande solsken

SPF Seniorerna Onsala bjöd in sina medlemmar till denna fest. I strålande solsken samlades cirka 100 medlemmar för att njuta av en trevlig samvaro på Apelröds hembygdsgård.

Det bjöds på välkomstdrink, grillade hamburgare och korv med diverse tillbehör som verkligen blev uppskattat av medlemmarna, därefter avslutades det med kaffe och kaka.

Under hela eftermiddagen/kvällen underhöll Tobias Herbertzon oss med sång och musik samt ett melodikryss som engagerade alla och vinnande lag fick dessutom ett pris.

Det blev verkligen en lyckad vårfest mycket tack vare vädret och alla glada medlemmar men även ett stort tack tack de som ställt upp och planerat samt genomfört festen, utan er hade det inte fungerat så bra.

Vi önskar alla medlemmar en skön sommar.

Ulla Jonsson