Spontan dans på månadsmöte

ORDFÖRANDE CARL hälsade de närvarande välkomna samt delade ut två SPF-nålar till nya medlemmar. Informerade om att det varit DM i bordtennis i Harplinge där tre av våra medlemmar fick bra resultat, Kicki, Stig och Bengt.

Spontanträff/resa den 3 maj med gemensam lunch på Hotell Halland och besök på Göteborgs Museum den 2 juni. Folkhälsovecka 16-20 maj med poängpromenad på Rydet den 18 maj. Jubileum 50-års fest på Särögården 23 maj. Vi efterlyser fler medlemmar som anmäler sitt intresse som funktionärer i föreningen.

Fika med laxsmörgås. Edward C Johansson och Bo Liljedahl, två generationer som bjöd på populär underhållning av dans- och countrymusik vilket uppskattades av deltagarna och som även lockade linedansgänget till spontan linedans. Mötet avslutades med sedvanligt lotteri och fina vinster.

Ulla Jonsson