Fartfylld underhållning med Dagnys döttrar

Den 25 oktober var det månadsträff hos på Galaxen. Ordförande hälsade de när-varande välkomna. Denna kväll var det fem nya medlemmar som fick varsin SPF-nål. De medlemmar som värvat nya medlemmar fick som tack Sverigelotter. Information från funktionärer, Alexander ser gärna att det kommer fler till bowlingen och Ulla L har ett antal platser lediga till Canasta och Stick/Virk. Yvonne vill gärna ha fler som kommer till promenaden på måndagar. Varannan tisdag mellan 10.00-12.00 på Galaxen kan de som vill, få hjälp med sin dator, platta, telefon eller bara komma dit och fika.

Efter kaffe/te och ett gott smörrebröd från Happy Dane i Kungsbacka tog musikal-artisterna Emelie Dybeck, Sara Axelsson och Pernilla Karlsson (mest kända som Dagnys döttrar) över. Vi bjöds på en fartfylld underhållning med många välkända schlagers som Varmkorv boogie, Itsy Bitsy Teenie Weennie varvat med mycket humor.

Månadsträffen avslutades med populärt lotteri med fina vinster.

Välkomna åter den 29 november.

Ulla Jonsson