Samverkan med andra Seniorer Falköpings kommun

Vi samverkar med övriga SPF seniorföreningar i Falköping och med PRO

Samarbete med SPF-avdelningarna i Falköpings kommun, dvs Vartofta, Frökind, Falköping, Gudhemsbygden och Stenstorp och även med PRO.

Vi samarbetar med de övriga SPF-avdelningarna i kommunen när det gäller vissa resor, studiebesök och större arrangemang.

Samarbetet innebär att vi kommer att erbjuda varandra plats på utvalda resor på lika villkor. Dvs den egna avdelningens medlemmar har inte förtur till plats på en sådan resa, utan "först till kvarn" kommer att gälla vid anmälan..

Samarbetet är fortfarande på begynnelsestadiet. Reseansvariga i de fem föreningarna träffas några gånger om året för att bland annat informera varandra och diskutera kring lämpligt samverkan.

Samarbete med PRO i Falköping.

SPF och PRO fortsätter att utveckla sitt samarbete. Vi är välkomna till varandras verksamheter i Falköping och har även en del arangemang gemensamt

Länk till programblad för PRO