Rapport från trivselkväll 20 sept på Bredablick

70 talet medlemmar slöt upp till trivselkvällen på Bredablick 20 september.

• Peder Svedewr och Gabriella Murphy underhöll med sång och musik

Det var en lyckad trivselkväll på Bredablick med 70- talet medlemmar. Rune Eriksson hälsade alla välkomna och musikanterna Peder Sveder och Gabriella Murphy inledde med välklingande sång och musik blandat med anekdoter och roliga historier med anknytning till Tidaholm och Falköping. Därefter bjöds på en riklig och mycket god kvällsbuffé med varm och kall mat som sen avrundades med kaffe och chokladkaka med grädde. Efter maten fortsatte Peder och Gabriella med en härlig blandning av finstämd sång, andra välkända melodier och lite rock. Bitvis, bl.a i en mix av  Sven-Ingvars låtar, blev det rena allsången. Musiken blandades även nu med uppskattade roliga historier ofta med Tidaholmsknorr. Efter flera extranummer  avtackades musikanterna och tre fribiljetter lottades ut till nästa månadsmöte med modevisning den 4 okltober.