Maj 2026
Våravslutning på Uskavi
21 maj samlades 70 personer på Uskavi för vårlunch och en tipstolva.
Lunchen bestod av Lax i viltsås eller kyckling med fetaostcreme, även ett bord med goda sallader.
Eftersom vädrets makter inte riktigt var med oss (stora mörka moln som låg hotande över Usken) så gjordes tipspromenaden inomhus. Det var kluriga frågor, ingen hade 12 rätt men två personer fick 11 rätt och utslagsfrågan fick avgöra. Presentkort delades ut bland de som hade 10 och 11 rätt.
Kerstin påminde om våra planerade resor det finns platser kvar så kom i håg att anmäla er.
Anita och Åke informerade om aktiviteter i Naturspanarna (se separata notiser).
Lars tackade för våren och starten för hösten är tillsammans PRO 19 augusti med aktivitet vid boulebanan.
Vi hade en fin eftermiddag, många glada skratt och samtal med mätta magar. Detta gjorde att undertecknad totalt glömde att använda kameran för att föreviga detta.
Ewalill Modig