Promenad 18 maj 2026
Promenadgruppen
Promenaden gick idag från Stadsskogsskolan till båtklubben för fika vid deras klubbhus. Fint väder och mycket att titta på i kanten av stigen. Vi var 15 stycken men det finns plats för fler att deltaga i våra promenader. Vi går alltid på Måndagar Kl 10,00.