28 maj 2026
Naturspanarna
Torsdag den 28/5 åker vi först till Leja och sedan avslutar vi med ett besök i Larsbo där Håkan och Ulla-Britt tar hand om oss.
Samling Fritidsbyns Nya Parkering Kl 14.30
Anmäl i kommentaren i Face Book om du vill med samt har bil eller vill åka med.
Går även bra att skicka ett sms till Anita 070-6086460
Välkommen Anita och Åke
Ps. Glöm inte att ta med fika.
Åke Lovén