Årsmöte 2026
Årsmöte hölls på Tallklinten den 12 februari.
Årsmötet samlade ett 40-tal medlemmar på Tallklinten. Mötet inleddes med parentation för fyra medlemmar som avlidit under året. Därefter följde sedvanliga förhandlingar med nyval av Ulrich Broetzmann som ledamot i styrelsen. Mötet avslutades med avtackning av Gunvor Nyberg efter lång och trigen tjänst.
Verksamhetsberättelsen sammanfattade många trevliga aktiviteter under året.
Årsplaneringen för 2026 presenterades och finns att läst under Program.
Kvällen avslutades med hembakad smörgåstårta, kaffe och kaka. Många glada lottvinnare gick hem med blommor, färgglada ägg eller chokladhjärtan.