Grötfest
Torsdagen den 8 januari var det traditionsenlig grötfest på Tallklinten.
Ett 50-tal medlemmar samlades på Tallklinten för att delta i den trevliga grötfesten. LOV-kören underhöll med både kända och mindre kända sånger. Ett sångblad hade delats ut och alla sjung med efter bästa förmåga. Vi njöt av Gunvors nykokade gröt och goda smörgåsar och avslutade med kaffe och hembakade pepparkakor. Vinsterna i lotteriet var hemlagad ostkaka eller sötost. Ännu en gemytlig kväll var sedan till ända.